„Help Desk“ ir „Service Desk“ tarnybos – tai bendras klientų užklausų apdorojimo ir jų vykdymo kontrolės centras, teikiantis paslaugas 24/7. Automatizuotas incidentų valdymas suteikia galimybę optimaliai išnaudoti žmogiškuosius resursus, maksimaliai lanksčiai reaguoti į bet kokias klientų užklausas.
Visas klientų užklausas ir pranešimus apdoroja operatoriai, kurių kompetencija daugumą problemų leidžia išspręsti nuotoliniu būdu.
Kitais atvejais operatoriai perleidžia problemos sprendimą antrojo lygio specialistams – atitinkamo regiono priežiūros padalinio personalui. Visi procesai, susiję su incidentų apdorojimu ir šalinimu, administruojami pasitelkus į pagalbą programinį produktą „Service Desk.iQ“.
Bendras el. paštas: servicedesk@bs2.lt
Kontaktiniai regioninių centrų telefonų numeriai:
Kviečiame prenumeruoti mūsų naujienlaiškį, kad nuolat gautumėte aktualias naujienas ir informaciją apie išskirtinius BS/2 pasiūlymus.
* BS/2 naudos Jūsų kontaktus tik kompanijos naujenlaiškių siuntimo tikslais. Trečiosioms šalims Jūsų kontaktai neplatinami.